Дана інструкція дійсна для слідуючих брендів:

Archos, Arnova, DVR, Globex, IconBit, Jeka, Lenovo, Maxell, Modecom, Nokia, Pixus, Plantronics, Prestigio, TDK, Tecniks, UNIPAD, Verico, XtremeMac

Якщо в пристрої виявлено дефект до того, як він був проданий, то такий ремонт вважається ДОПРОДАЖНИМ.

Для того щоб здати такий пристрій на гарантійний ремонт необхідно:

1. Сам пристрій (в ідеальному стані).

2. Гарантійний талон заповнений (без вказання дати продажу і даних клієнта) з мокрими печатками продавця.

3. Копія гарантійного талону з мокрими печатками продавця.

4. Два заповнені екземпляри допродажного акту, з вашими печатками в трьох місцях, як на малюнку і заповненими полями таблиці.

5. Заповнена і пропечатана Форма 1 і Форма 2.

AKT

  Якщо у вас відсутні допродажні акти, можна скачати нижче (Натисніть на зображенні правою кнопкою мишки і збережіть зображення на свій ПК).