Надрукувати

Перед тим, як здавати пристрій на ремонт, просимо ознайомитися з усіма вимогами даних правил. В майбутньому претензії по вказаним пунктам прийматися не будуть.

1.      Перед здачею апарату в ремонт, необхідно забрати всі додаткові аксесуари, карти пам’яті, сім карти тощо. Здається виключно сам пристрій. Додаткові аксесуари можуть бути прийняті виключно в тому випадку, коли поломка пов’язана з їх роботою. Про що вказується в квитанції на прийом. АСЦ «УжСерівс» не несе відповідальність за аксесуари, не вказані  в квитанції.

2.      Ремонт здійснюється виключно несправностей, вказаних в квитанції. Якщо є дефект, який не обумовлений клієнтом під час ремонту, АСЦ «УжСервіс» не несе відповідальність за його усунення.

3.      Власник пристрою бере на себе ризик, пов'язаний з можливістю виявлення в апараті дефектів не вказаних в квитанції, а також ризик втрати робочого стану пристрою у випадку грубого порушення користувачем умов експлуатації, наявності слідів вологи, корозії, некваліфікованого ремонту чи механічних пошкоджень.

4.      Після здачі, клієнт отримує екземпляр квитанції про прийняття на ремонт, де вказано заявлену несправність, описано стан апарату, записано контактні дані власника, комплектацію. Клієнт розписується, чим підтверджує правильність вказаних даних і погодження з умовами проведення ремонту.

5.      АСЦ «УжСервіс» не несе відповідальність за втрату індивідуальних налаштувань, контактів, аудіо, відео, фото та іншої інформації, яка знаходиться на пристрої, карті пам’яті чи інших інформаційних носія (за винятком платних ремонтів, де чітко вказано, що клієнт бажає скористатись платною послугою по збереження даних).

6.      За письмовою заявою клієнта діагностика і ремонт апарату може здійснюватись в присутності самого клієнта. Дата і час визначається адміністрацією АСЦ «УжСеріс». Вартість робіт виконаних в присутності клієнта складає подвійну ціну від прайсової.

7.      У разі необхідності проведення термінового ремонту вартість послуг складає подвійну ціну від прайсової.

8.      На гарантійний сервіс приймаються виключно пристрої з наявними повністю заповненими гарантійними талонами. При необхідності має бути наданий чек про продаж з мокрою печаткою продавця і датою продажу.

9.      У випадку, коли термінал не може бути відремонтований в умовах АСЦ «УжСервіс», його буде пере направлено для проведення гарантійного ремонту в авторизовані сервісні центри виробника вищого рівня. В цьому випадку термін ремонту може бути збільшено до двох місяців.

10.  Попередня вартість ремонту вказується в квитанції. Кінцева вартість ремонту після проведення діагностики (при перевищенні попередньої вартості) узгоджується з клієнтом. При відмові від ремонту власник оплачує вартість діагностики і забирає пристрій.

11.  Гарантія на ремонт складає один місяць з дня видачі апарату. Ця гарантія поширюється виключно на запчастини і послуги виконані в результаті ремонту. Дана гарантія не поширюється на пристрої, пошкоджені в результаті попадання вологи чи корозії та окремих варіантів ремонтів, обговорених з клієнтом раніше.