Надрукувати

Шановні партнери, для правильної організації роботи з гарантійними апаратами просимо ознайомитися з даними правилами. Вони допоможуть уникнути непорозумінь в майбутньому.

Оскільки Весь контроль ведеться виключно через Базу "УжСервіс", просимо чітко дотримуватись цих правил.

1) Для реєстрації нового апарату необхідно зайти в меню "РЕЄСТРАЦІЯ"

 

2) У відкритому вікні заповнюємо всі поля:

Розшифровка значень:

IMEI   обов'язкове для заповнення для всіх апаратів, які мають GSM модулі (мобільні телефони або планшети з підтримкою SIM карт). Записується виключно цифри, без пропусків, слешів чи інших знаків. Якщо апарат має декілька IMEI, завжди вказується перший з них.
Серійний номер заповнюється для всіх апаратів, крім Nokia.
Бренд вибирається з переліку. Якщо в переліку немає, то вибираємо нижній пункт меню "Інше" і вручну записуємо бренд апарату який реєструється на ремонт.
Модель вказуємо правильно модель апарату, який здається на ремонт (зазвичай модель записано на телефонах під акумулятором, або на коробках, в яких продається техніка).
П. І. Б. Клієнта вказується повністю прізвище імя по-батькові клієнта (скорочення не приймаються). Якщо апарат допродажний, то реєстратор вказує свої дані.
Телефон клієнта вказується правильний мобільний телефон клієнта (для можливості узгодження додаткових питань, які можуть виникнути під час ремонту).
Адрес клієнта вказується повністю адреса клієнта для можливого листування з боку виробника.
Несправність необхідно максимально описати проявлену несправність, від цього залежить якість і терміни виконання ремонту (ремонтується виключно вказана несправність);
Примітки якщо є дефекти апарату слід обов'язково вказати, для того, щоб в майбутньому клієнт не вказував можливість виникнення додаткових дефектів в результаті ремонту. Крім того можна вказати серійний номер акумулятора, для уникнення можливих непорозумінь.
Тип ремонту Платний (якщо апарат здається на платний ремонт), гарантійний (якщо апарат здається на гарантійний ремонт);
Орієнтовна вартість ремонту орієнтовна ціна, на яку може розраховувати клієнт. До цієї ціни ремонт здійснюється. Якщо ремонт дорожчий, ремонт можливий виключно за погодженням з клієнтом.
Position

технічна інформація (вказується місце знаходження апарату). Дана позиція не обов'язкова для заповнення.

 3) Після того, як заповнені всі дані, необхідно нажати кнопку "Реєстрація"

На екрані появиться бланк квитанцій для друку

Ви роздруковуєте дану квитанцію в одному екземплярі (можна за допомогою комбінацій Ctr+P).

Підписуються відповідно Вами і клієнтом. Розрізається на дві частини. Більша віддається клієнту. Меншою обгортається апарат таким чином, щоб було видно номер квитанції.